راهکارهای افزایش ترافیک از طریق جستجوهای هنری

30 روش کاربردی برای افزایش ترافیک وبسایت

حتما برای لینک سازی خارجی بخش آموزش دریافت بک لینک رایگان ما را مطالعه کنید. با تحلیل این صفحات، مقایسه کنید که چه عواملی باعث شده‌اند این صفحات نسبت به صفحات پرترافیک، ضعیف عمل کنند و سعی کنید این موارد را برطرف کنید. همچنین ابزار دیگری که در این رابطه به شما کمک می‌کند، سرچ کنسول گوگل است که در بخش Performance می‌توانید اطلاعات مفیدی از عملکرد صفحات سایت خود دریافت کنید. اگر وب‌سایت‌هایی با اعتبار بالا به سایت شما لینک می‌دهند، این به شما اعتبار بیشتری می‌دهد؛ بنابراین یافتن وب‌سایت‌های مرتبط و معتبر برای دریافت بک لینک، باعث جذب ترافیک هدفمند برای سایت شما خواهد شد. در ادامه به روش‌هایی که باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شوند اشاره می‌کنیم و به طور کامل آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

اگر تصاویر مورد استفاده در وب‌سایتتان را بهینه‌سازی نکنید، فرصت جذب ترافیک از منبعی را از دست می‌دهید که احتمالاً بسیاری از رقبا از آن غافل مانده‌اند. آنچه در ادامه می‌بینید، درواقع همان صفحاتی هستند که خطای نوع 4XX را نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید بازی محتوای خود را به سطح بالاتری ببرید، یک کتاب الکترونیکی یا مجموعه‌ای از راهنماهای قابل دانلود تهیه کنید. اگر کتاب الکترونیکی شما پر از مطالب خوب باشد، به اشتراک گذاشته می شود یا بررسی می شود که همچنین می تواند ترافیک وب سایت را در طول زمان افزایش دهد. با این حال، می توانید سعی کنید به سایت های دیگر دسترسی پیدا کنید و پیشنهاد تبادل بک لینک را بدهید.

به طوری که اکنون بیش از 70 درصد کاربرانی که وارد سایت می‌شوند، از گوشی‌های همراه استفاده می‌کنند. اگر از طریق ابزار گوگل آنالیتیکس سایت خود را آنالیز کنید، متوجه می‌شوید که چه تعداد از کاربران سایت از طریق گوشی‌های همراه وارد سایت شما می‌شوند. بازاریابی لفظی برای کاربران بخصوص کسانی که پیش‌تر از محصولات و خدمات شما استفاده‌کرده‌اند، تاثیر زیادی دارد. یک یادآوری دوستانه در مورد خدمات یا محصولات جدید به کاربران می‌تواند تاثیر زیادی بر روی ترافیک سایت بگذارد. به جای اینکه مدام از سایت‌های دیگر خواهش کنید که به سایت شما لینک دهند، می‌توانید محتواهایی تولید کنید که دیگران داوطلبانه بخواهند به سایت شما لینک دهند. زیرا گوگل خیلی زود متوجه این موضوع می‌شود و سایت شما را از serp حذف می‌کند.

در این مقاله به برخی از این روشها از جمله داشتن یک وبلاگ تجاری، تمرکز بر موضوعات همیشه سبز، ایجاد تصاویر با کیفیت عالی، تعیین کلمات کلیدی مناسب با هدف و … اشاره کردیم. این با شماست که برای بهتر دیده شدن و کسب ترافیک بیشتر کدامیک را به کار ببرید. اگر وبلاگی دارید، احتمالا دارای یک فید RSS است که به سایت‌های جمع‌آور اجازه می‌دهد آخرین مطالب را در یک موضوع خاص نمایش دهند. مردم از این سایت‌ها برای دنبال کردن وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری و موارد دیگر مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند و اغلب ایمیل‌هایی با این لینک‌ها را دریافت می‌کنند و این یکی از روشهای افزایش ترافیک سایت است. بیشتر تجمیع‌کننده‌ها فید شما را خودشان پیدا می‌کنند، اما جمع‌آوری‌کننده‌های پولی وجود دارند که باید از آنها استفاده کنید.

این تبادلات باعث می‌شود مخاطبان جدیدی به سایت شما وارد شوند و از محتوای شما بهره‌مند شوند. با تغییر بیشتر افراد به عملکردهای جستجوی صوتی مانند سیری و الکسا، بهینه سازی جستجوی صوتی برای برندها اهمیت بیشتری پیدا می کند. 62 درصد از آمریکایی ها گزارش می دهند که از نوعی فناوری کمک صوتی استفاده می کنند، بنابراین برای افزایش ترافیک وب سایت، بهینه سازی وب سایت خود را برای جستجوهای صوتی نیز در نظر بگیرید. این مثال نشان می دهد که چرا معیارهای بازاریابی مانند افزایش ترافیک وب سایت را نمی توان در خلاء مشاهده کرد. با تمرکز بر روی یک معیار که در آن برتری دارند، نمی توان منطقه ای را برای بهبود تشخیص داد.

ولی وقتی از یک عبارت شامل 3 یا 4 کلمه استفاده می‌کنید، سریع‌تر دیده می‌شود. اگر از این کلمات استفاده کنید، در نتایج جستجو شانس بیشتری برای دیده شدن دارید. اگر می خواهید از تبلیغات گوگل در زمینه افزایش مشتری کمک بگیرید، باز هم Long-Tail Keyword بسیار کاربردی خواهد بود. اگر سایتی دارید یا صاحب کسب و کاری هستید؛ همیشه در ذهن خود ساخت ویدیو را داشته باشید. در ارتباط با حوزه کاری خود همیشه آماده باشید و کسب و کار خود را به ویدیو تبدیل کنید.

اگر به دنبال راهی برای پیشی گرفتن از رقبا و افزایش ترافیک سایت خود هستید، توصیه می کنیم همین حالا اقدام کنید. خدمات حرفه ای ما به گونه ای طراحی شده اند که متناسب با نیازهای خاص هر کسب و کار باشند و شما را در مسیر رشد و توسعه همراهی کنند. علاوه بر این، پشتیبانی مستمر و مشاوره تخصصی از سوی تیم کلیک اول، به شما این اطمینان را می دهد که در هر مرحله از مسیر، بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنید. افزایش ترافیک سایت نیازمند سرمایه گذاری در بخش های مختلفی مانند تبلیغات، تولید محتوا، و بهینه سازی سایت است. اگر منابع مالی یا انسانی کافی در اختیار نداشته باشید، ممکن است نتوانید با سرعت کافی پیش بروید.

استفاده از امضا در ایمیل‌های کاری و شخصی می‌تواند راهی ساده و موثر برای افزایش ترافیک سایت باشد. با اضافه کردن لینک سایت، وبلاگ یا صفحات اجتماعی خود در انتهای هر ایمیل، فرصت جدیدی برای معرفی برند و جذب کاربران فراهم می‌کنید. این روش به ویژه در ایمیل‌های روزانه، مکاتبات تجاری و ارتباط با مشتریان و همکاران می‌تواند مؤثر و بدون هزینه باشد. کسب وکارها نمی توانند مستقیماً الگوریتم های گوگل را تغییر دهند یا بر آن تأثیر بگذارند، اما می توانند روی عوامل دیگری که خودشان کنترل دارند، تمرکز کنند. به عبارت دیگر، برای افزایش موثر ترافیک سایت، کسب وکارها باید استراتژی های خود را بهبود دهند. صاحبان سایت ها باید از فرصت هایی که برای جذب بیشتر مخاطب و افزایش ترافیک ارگانیک وجود دارد، استفاده کنند.

بازدیدهای بیشتری از صفحه خود دریافت خواهید کرد و در عین حال به مردم چشیدند که از دوره ها و محتوای آینده چه انتظاراتی دارند. انجام پیوند داخلی آسان است و می تواند اعتبار سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد و آن را به ابزاری مفید برای افزایش ترافیک وب سایت تبدیل کند. به سادگی پیوندهایی را به صفحات مرتبط در وب سایت خود مانند پست های وبلاگ یا صفحات فرود که در متن خود به آنها اشاره می کنید اضافه کنید. اگر به دنبال راه هایی برای افزایش ترافیک وب سایت هستید، مهم است که برای سئوی سایت خود زمان بگذارید. طراحی سایت برای سئو به شما کمک می کند تا در جستجوها رتبه بالاتری داشته باشید و افراد بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

حتی اگر پست شما همچنان در صفحه اول گوگل رتبه‌بندی می‌کند، از این که یک به روزرسانی محتوا چه کاری می‌تواند انجام دهد، شگفت‌زده خواهید شد. تاریخ انتشار جدید در SERP می‌تواند به طور قابل توجهی CTR را افزایش دهد و شما را در چند موقعیت بالا ببرد که می‌تواند منجر به افزایش ترافیک شود. این نان و کره سئوی درون صفحه است، جایی که شما محتوای خود را بهینه می‌کنید تا موتورهای جستجو بتوانند موضوع را درک کنند و آن را در جستجوهای مرتبط رتبه‌بندی کنند. به‌طور کلی، سئوی محلی بیشتر برای جستجوهایی مفید است که هدف‌شان یافتن خدمات یا محصولات در یک منطقه خاص است. لینک‌های خارجی از دیگر وب‌سایت‌ها به سایت شما، یکی از مهم‌ترین عوامل رتبه‌بندی در سئو سایت در مشهد است.

یافتن و بهره‌برداری از لینک‌های شکسته می‌تواند فرصت عالی برای افزایش ترافیک سایت و بهبود SEO وب‌سایت باشد. این تاکتیک معمولاً بر اساس شناسایی لینک‌های خراب در وب‌سایت خود و تلاش برای احیای محتوای مرتبط با آنهاست. روشی که می‌توانید به اجرای آن اقدام کنید، شناسایی و استفاده از لینک‌های شکسته موجود در وب‌سایت‌های رقبا است که باعث مواجهه کاربران آن وب‌سایت با خطای 404 می‌شوند. ایجاد آگهی‌های جذاب و متنوع می‌تواند به افزایش بازدید سایت شما کمک کند. با استفاده از عناوین جذاب و CTA‌های موثر، می‌توانید کاربران را به سمت وب‌سایت خود جلب کرده و ترافیک را افزایش دهید.

به طور کلی، محتوای به‌روز و باکیفیت برای موتورهای جستجو و کاربران جذاب‌تر است و می‌تواند به جذب ترافیک بیشتر و افزایش ارزش سایت کمک کند. این روش می‌تواند به صورت پست‌های مشترک، بنرهای تبلیغاتی یا ایمیل‌های تبلیغاتی باشد. برای موفقیت در تبادل تبلیغ، باید با کسب‌وکارهایی همکاری کنید که اعتبار خوبی در بازار دارند و محتوای آن‌ها با ارزش‌ها و اهداف شما هم‌خوانی دارد. این تبادل می‌تواند مخاطبان جدیدی را به سایت شما جذب کند و شانس بازدید کاربران هدفمند را افزایش دهد. برای بهره‌برداری بیشتر از وبلاگ‌نویسی مهمان، به دنبال سایت‌های مرتبط و با اعتبار بالا بگردید و محتوایی ارزشمند و منحصر‌به‌فرد ارائه دهید.

کارکرد دیگر لینک های خارجی و بک لینک این است که میزان اعتبار سایت شما را در نزد گوگل بالا می‌برد؛ چون گوگل متوجه می‌شود که سایت‌های مهم و با رتبه بالا به محتویات سایت شما لینک می‌دهند. منظور از ترافیک سایت Website Traffic تعداد کاربرانی است که در یک بازه زمانی مشخص از یک سایت بازدید می‌کنند. افزایش ترافیک سایت یکی از شاخصه‌های مهم برای موفقیت در عملکرد سئو محسوب می‌شود. یکی از مزایای اصلی ترافیک سئو این است که برخلاف تبلیغات پولی، رایگان است و می‌تواند نتایج طولانی‌مدتی برای وب‌سایت شما فراهم کند. اگر محتوای شما رتبه خوبی بگیرد و ارزشمند باشد، می‌تواند به‌طور پیوسته ترافیک شما را افزایش دهد و حتی این بازدیدکنندگان را به مخاطبان وفادار و مشتریان تبدیل کند.

ابزارهای دانلودی، قالب ها، کاربرگ ها و موارد دیگر می توانند آگاهی از برند شما را افزایش دهند و مردم را تشویق کنند تا برای محتوای مفیدتر به سایت شما بازگردند. علاوه بر روش های ارگانیک برای افزایش ترافیک وب سایت، روش های پولی زیادی نیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید. اینها عمدتاً مبتنی بر تبلیغات هستند، اما شامل کمپین های تأثیرگذار و پست های مهمان پولی نیز می شوند. تبلیغ مناسب در مکان مناسب می تواند به طور چشمگیری ترافیک وب سایت را افزایش دهد و به شما کمک کند رقبا را شکست دهید. محاسبه معیار افزایش ترافیک سایت یک شاخص پیشرو و خوب برای رشد سرنخ و درآمدزایی کسب و کار است.

برای افزایش سرعت سایت از ویدیو و عکس‌های فشرده و کم حجم استفاده کنید، کدهای CSS، Html و.. برای این کار می‌توانید از ابزارهای و افزونه‌های افزایش سرعت سایت مثل WP Rocket استفاده کنید. امروز می‌خواهم شما را با ۱۵ روش و تکنیک افزایش ترافیک سایت در گوگل آشنا کنم. خوشه محتوا شامل یک صفحه ستون اصلی و چندین محتوای خوشه‌ای مرتبط با آن است. صفحه ستون، محتوای جامع و کاملی درباره یک موضوع است که موضوعات اصلی و کلیدی خوشه را پوشش می‌دهد. در مقابل، محتوای خوشه‌ای مقالات کوتاه و تخصصی‌تر در موضوعات جزئی‌تری هستند که به صفحه ستون لینک می‌شوند و به درک بهتر و کامل‌تر گوگل کمک می‌کنند.

وارد سایت GMB شوید، روی دکمه «مدیریت» کلیک کنید، نام و آدرس کسب‌وکارتان را وارد کنید و آن را تأیید کنید. فقط کسب‌وکارهایی که در GMB ثبت شده‌اند، شانس حضور در لوکال پک را دارند. سالن‌های آرایشی، اسپا، مراکز تناسب اندام و خدمات مشابه به شدت از جستجوهای محلی بهره می‌برند. اطلاعات Name (نام کسب‌وکار)، Address (آدرس) و Phone (شماره تماس) را در قسمت‌های مهم سایت (مانند فوتر، صفحه تماس با ما و صفحه اصلی) درج کنید. مطمئن شوید این اطلاعات با NAP موجود در دایرکتوری‌ها (Directory) و Google My Business یکسان است. این اطلاعات می‌توانند در صفحه تماس با ما، فوتر سایت یا بیانیه‌های خبری درج شوند.

اینکه شما بتوانید کلمات کلیدی ترند، رایج، محبوب و مرتبط با موضوعات داغ و چالشی را پیدا کنید. در دنیای امروز، ریسپانسیو بودن سایت یا طراحی واکنش‌گرا بسیار حائز اهمیت است، چراکه بسیاری از کاربران از دستگاه‌های موبایل و تبلت برای بازدید از سایت‌ها استفاده می‌کنند. سایتی که ریسپانسیو نباشد، ممکن است نمایش نامناسبی بر روی دستگاه‌های مختلف داشته باشد و کاربران را از سایت فراری دهد. با بهینه‌سازی سایت برای دستگاه‌های مختلف، می‌توانید تجربه کاربری بهتری فراهم کرده و کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید. برای افزایش بازدهی ایمیل مارکتینگ، از عنوان‌های جذاب و محتواهای مرتبط استفاده کنید و به تقسیم‌بندی دقیق لیست ایمیل‌ها بر اساس علایق و رفتار کاربران بپردازید.

اینفلوئنسرها با داشتن تعداد زیادی دنبال‌کننده وفادار می‌توانند محتوای شما را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان نمایش دهند. هنگامی که اینفلوئنسرها محتوای شما را تبلیغ می‌کنند، اعتماد مخاطبان به سایت شما افزایش می‌یابد و ترافیک به طرز چشمگیری بیشتر می‌شود. ویدیو مارکتینگ یکی از روش‌های جذاب و موثر برای جذب ترافیک بیشتر به سایت است. ویدیوها به دلیل نمایش بصری جذاب و امکان انتقال پیام‌های کوتاه و مفید، به سرعت توجه کاربران را جلب می‌کنند و شانس بیشتری برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی دارند. ایجاد ویدیوهایی که آموزشی، سرگرم‌کننده یا معرفی محصولات و خدمات باشد، می‌تواند مخاطبان بیشتری را به سمت سایت هدایت کند.

با ارائه پاسخ‌های مفید و جامع به سوالات کاربران در این پلتفرم‌ها، می‌توانید به عنوان یک متخصص در حوزه خود شناخته شوید و کاربران را به بازدید از سایت خود ترغیب کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های قدرتمند و مؤثر برای افزایش ترافیک سایت و برقراری ارتباط مستمر با کاربران است. با ارسال خبرنامه‌ها، مقالات جدید و پیشنهادات ویژه به مخاطبان، می‌توانید آن‌ها را به بازدید مجدد از سایت خود ترغیب کنید. ایمیل مارکتینگ به ویژه برای افزایش بازگشت کاربران قدیمی بسیار مفید است، زیرا می‌توانید مخاطبان خود را از به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید سایت مطلع کنید. مصاحبه با افراد شناخته‌شده و پیشرو در حوزه کسب‌وکار شما می‌تواند روشی قدرتمند برای جذب ترافیک باشد. این مصاحبه‌ها به عنوان محتوایی اصیل و معتبر شناخته می‌شوند و اغلب کاربران علاقه‌مند به کسب اطلاعات و بینش‌های جدید از افراد موفق و متخصص هستند.

لینک‌سازی داخلی یا Internal Linking یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود تجربه کاربری و افزایش ترافیک صفحات مختلف سایت است. با قرار دادن لینک‌های داخلی در محتوا، می‌توانید کاربران را به صفحات مرتبط دیگر هدایت کنید و مدت‌زمان حضور آن‌ها در سایت را افزایش دهید. همچنین، لینک‌سازی داخلی به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا ساختار سایت شما را بهتر درک کرده و صفحات بیشتری را ایندکس کنند. LinkedIn یکی از شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای و کاربردی برای کسب‌وکارها و افراد متخصص است که می‌تواند به افزایش ترافیک سایت کمک کند. با پست‌گذاری منظم محتواهای مرتبط با صنعت خود در این پلتفرم، می‌توانید برند خود را در معرض دید تعداد زیادی از متخصصان و کاربران علاقه‌مند قرار دهید.

• متا تایتل و متا دیسکریپشن خود را به روز رسانی کنید و سعی کنید کلمات کلیدی را به شکل اصولی در آنها به کار برید. کلمه کلیدی نزدیک به ابتدای تایتل قرار بگیرد و به نوعی به فایده و مزایای محتوا اشاره شود. هر کانال رسانه پولی مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین قبل از دستیابی به آن و هزینه کردن به دقت در مورد اهداف خود فکر کنید. یک مکان خوب برای شروع تبلیغات گوگل است به عنوان مثال Google Ads را مد نظر داشته باشید. گزینه دیگر ویژگی کلیک به توییت است که در آن یک توییت از پیش نوشته شده را ارائه می‌دهید که خوانندگان می‌توانند با یک کلیک منتشر کنند.

علاوه بر این، چت بات ها می توانند داده های ارزشمندی از کاربران جمع آوری کرده و به تیم بازاریابی کمک کنند تا استراتژی های موثرتری طراحی کنند. چت بات های هوشمند، ابزارهایی هستند که در بهینه سازی تجربه کاربری نقش حیاتی دارند. این ربات ها می توانند به صورت 24 ساعته به سوالات کاربران پاسخ دهند و تجربه ای سریع و شخصی سازی شده برای آن ها ایجاد کنند. به کمک هوش مصنوعی، چت بات ها قادرند زبان طبیعی کاربران را درک کرده و پاسخ هایی دقیق و مرتبط ارائه دهند. تولید محتوای تازه، ارزشمند و مرتبط با مخاطبان به مرور زمان باعث افزایش ورودی از گوگل می‌شود. محتوای طولانی‌تر با عمق بیشتر می‌تواند شانس بالاتری برای رتبه‌بندی بهتر داشته باشد.

در واقع، 61 درصد از بازاریابان می‌گویند بزرگترین چالش آنها ایجاد ترافیک و سرنخ است. اگر می خواهید ترافیک سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید و از رقبا پیشی بگیرید، همین حالا در کلیک اول ثبت نام کرده و از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید. تحلیل پیش بینی کننده یکی دیگر از مزایای برجسته هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال است. این فناوری با بررسی داده های تاریخی و استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین، به بازاریابان کمک می کند تا رفتار آینده کاربران را پیش بینی کنند. به عنوان مثال، می توان فهمید که یک کاربر در آینده به چه محصولاتی علاقه مند خواهد بود یا احتمال خرید مجدد او چقدر است.

بهتر است هنگام نوشتن و انتشار محتوا، به دقت به فرصت‌های ایجاد پیوندهای داخلی توجه کنیم. این کار نه تنها به بهبود جایگاه در نتایج جستجو کمک می‌کند، بلکه تجربه کاربری را نیز بهبود می‌بخشد. با ایجاد ساختار مرتب از پیوندهای داخلی، کاربران به راحتی می‌توانند در وب‌سایت حرکت کنند و به محتواهای مرتبط دسترسی پیدا کنند. اجرای اسکیما (یا یک قالب کوچک) الزاما باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما  نمی‌شود. بلکه ایندکس شدن و پیدا کردن صفحات سایت شما را برای ربات‌های موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کند. برای همکاری مؤثر با اینفلوئنسرها، بهتر است اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که مرتبط با حوزه کاری شما باشند و به محتوای شما علاقه‌مند باشند.

ایجاد لینک داخلی به مخاطبان اجازه می‌دهد ارزش بیشتری از سایت شما کسب کنند. همه این‌ها رتبه شما را بهبود می‌بخشد و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می‌کند. گوگل به سایت‌هایی که محتوای مفید، جامع و منحصر به فرد ارائه می‌دهند، توجه ویژه‌ای دارد. تولید محتوای با کیفیت نه تنها به بهبود رتبه سایت کمک می‌کند، بلکه کاربران را نیز تشویق می‌کند تا مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند. سامانه هوشمند کلیک اول با در اختیار داشتن تیمی از متخصصان حوزه سئو و بازاریابی دیجیتال، بستری حرفه ای برای ارائه خدمات متنوع فراهم کرده است. این خدمات شامل تحلیل کلمات کلیدی، بهینه سازی فنی سایت، تولید محتوای هدفمند و اجرای کمپین های تبلیغاتی مؤثر می شود که هر یک به صورت اختصاصی برای دستیابی به نتایج مطلوب طراحی شده اند.

وقتی هم که سایر وب سایت‌ها از تصاویر شما استفاده کنند، می‌توانید از بک لینک ناشی از این کار سود ببرید. علاوه بر آن، اخیراً گوگل حتی در صفحه نتایج سرچ عادی خود نیز تصاویر بیشتری را نسبت به قبل نشان می‌دهد که شانس دیده شدن وب سایت‌هایی که از تصاویر استفاده می‌کنند را افزایش می‌دهد. این ابزارها که یکی از روشهای افزایش ترافیک سایت هستند، وب سایت شما را بررسی می‌کنند تا فرصت‌هایی برای بهبود رتبه و ترافیک شما پیدا کنند، اما این ابزارها کمی کاربرپسندتر از ابزارهای SEO همه کاره هستند. خواندن گزارش‌های حاصل از آن آسان است و بینش و راهنمایی‌های عملی را در مورد چگونگی بهبود امتیاز ارائه می‌دهد. برخی به جنبه‌های دیگر سایت شما مانند دسترسی و خوانایی محتوا نیز نگاه می‌کنند.

این شاخص شامل عواملی مانند تعداد و کیفیت نظرات، نقل‌قول‌ها در سایت‌های دیگر و میزان دیده شدن آنلاین شما است. مدیریت نظرات، پاسخ‌گویی به بازخوردها (چه مثبت و چه منفی) و ایجاد پروفایل‌های معتبر در سایت‌های دایرکتوری محلی می‌تواند برجستگی کسب‌وکار شما را افزایش دهد. اگر سایت شما نتواند این انتظارات را برآورده کند، احتمالا کاربران به سراغ رقبا خواهند رفت. برای ماندن در صدر، باید دائما رفتار کاربران را تحلیل کرده و بر اساس داده های به دست آمده تغییرات لازم را اعمال کنید. الگوریتم های موتورهای جستجو به طور مداوم به روزرسانی می شوند و این تغییرات می توانند تاثیرات گسترده ای بر رتبه بندی سایت ها داشته باشند. به عنوان مثال، الگوریتم های جدید ممکن است تمرکز بیشتری روی کیفیت محتوا، سرعت بارگذاری سایت یا تجربه کاربری داشته باشند.

تیم تحریریه یکتانت تلاش می‌کند با تولید محتوای باکیفیت و فایده‌دار، مسیر دیجیتال مارکتینگ را برای شما هموار کند. کیوردهای LSI به کلمه‌ها و عبارت‌هایی گفته می‌شود که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی اصلی و موضوع محتوای شما دارند. شما تا قبل از معرفی الگوریتم مرغ مگس‌خوار (Hummingbird) چاره‌ای به غیر از استفادهٔ مکرر از کلمه کلیدی نداشتید. گوگل برای حل این مشکل تصمیم گرفت که به معنای کلمه‌ها و ارتباط آن‌ها با یکدیگر هم توجه کند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان می‌توانید از تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت برای دوباره هدف گرفتن مخاطب خود استفاده کنید. چنین لینک‌هایی در بهترین حالت ممکن، نادیده گرفته می‌شوند و در بدترین حالت، به جایگاهتان در صفحه نتایج گوگل، آسیب می‌زنند.

خزنده‌های گوگل و سایر موتورهای جستجو می‌توانند محتویات سایت شما را از طریق اسکیما مارکاپ دقیق‌تر بررسی کنند و درنتیجه آنها را در رتبه‌های بالاتری از صفحه نتایج SERP قرار دهند. شاید تعجب کنید اگر بدانید مصاحبه یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش بازدید سایت است. برای این کار می‌توانید چند کارآفرین مرتبط با کسب و کار خود را پیدا و با آن‌ها صحبت کنید. علی‌رغم نظر بسیاری از کارشناسان سئو هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. با انتشار محتواهای ناب، مفید و باکیفیت خیلی زود جای خود را در موتورهای جستجو پیدا می‌کنید. فیلم، اینفوگرافیک و پادکست هم قالب‌های مهم محتوا هستند که راه ورود کاربران را هموار می‌کنند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری