راهنمای جامع انتخاب و پوشیدن جوراب مردانه – نساجی

بیایید نگاهی دقیق تر به این مدل های مختلف جوراب بیندازیم. در آی بولک می توانید جوراب مردانه مورد علاقه خود را در رنگ های متنوع و در سبک ها و طرح های گوناگون و قیمت های جذاب انتخاب کنید. با انتخاب یک جفت جوراب اسپرت نخی مردانه ورزشی مناسب دویدن یا پیاده روی، راحتی را به پاهای خود هدیه دهید. راحتی جوراب به خصوص در قسمت پنجه , پا و پاشنه پا بسیار اهمیت دارد . برای مثال جوراب کف پا نیز با استفاده از بالشتک و ساپورت برای کمتر کردن درد کف پا ساخته میشوند. گاهی اوقات با اینکه در خرید جوراب دقت میکنیم اما با مشکل عرق کردن پا روبرو هستیم. هرگز در شب و هنگام خواب از جوراب واریس استفاده نکنید، مگر اینکه پزشک استفاده از این جورابها در شب را برایتان تجویز کرده باشد. بیخطرترین راه برای اینکه کودکان و نوزادان راحتتر به خواب بروند این است که حمامی گرم و لذتبخش را در برنامه پیش از خواب آنها بگنجانیم و پس از حمام نیز از جورابهایی که از قبل گرم کردهایم برای گرمنگهداشتن پاهای آنها استفاده کنیم. شستن پاها با آب گرم روشی طبیعی است که بهآسانی میتوانید آن را انجام دهید و به مصرف هیچ دارویی نیاز ندارد.

برای مثال شما هیچ گاه نمیتوانید کت و شلوار رسمی را بدون جوراب بپوشید. اگر برای یک مراسم بسیار رسمی مانند مراسم ختم و یا جلسهی کاری لباس پوشیدید هیچ گاه جورابهای رنگارنگ نپوشید. ۲. یک تقویتکننده گردش خون طبیعی، مانند کرم کپسایسین (capsaicin cream) را به روغن ماساژ یا کرم مرطوبکننده خود اضافه کنید. یکی از راههایی که بدن با استفاده از آن درجهحرارت خود را تنظیم میکند، استفاده از رگهای خونی موجود در پوست است. در افرادی که تحت شیمی درمانی قرار دارند، شستن پاها در آب گرم، در رفع بی خوابی و رفع خستگی مؤثر بوده است. جوراب های ضد آمبولی باعث ایجاد جریان خون در افرادی می شود ، که در بستر دراز کشیده اند و تحرکی ندارند . این جورابها میتوانند برای افرادی که از بیمارستان مرخص یا تجهیزات بیمارستانی و درمان بلندمدت خلاص شدهاند، به کار برده شوند. این مشکل اغلب به دلیل نارسایی وریدی و واریس ایجاد میشود. بنابراین ممکن است نورونهای حساس به گرما در ایجاد احساس خوابآلودگی (که در بهخوابرفتن و در خواب ماندن ما مؤثر است) نقش داشته باشند. پژوهش این دانشمندان نشان داده است که میزان فعالیت نورونی نورونهای حساس به گرما در شروع خوابِ امواج آهسته (Slow-wave sleep) یا خواب «عمیق» بسیار بالا میرود و بهتدریج پیش از بیدارشدن کاهش مییابد.

وقتی میان مرکز بدن و اندامهای انتهایی مانند پاها تفاوت دمایی وجود دارد، این نورون میزان فعالیت نورونی (firing rate) خود را افزایش میدهد. در تولید جورابهای انگشتی اغلب به دلیل تماس با تک تک انگشتان از جنسهای بسیار مرغوب استفاده میشود که باعث بالاتر رفتن کیفیت این نوع جورابها نسبت به جورابهای عادی میشود. اگر میخواهید از بطری آب گرم استفاده کنید، حتما توجه کنید که دمای بطری زیاد بالا نباشد و بطری را داخل پتو یا پارچه پنبهای نرمی قرار دهید تا میان بطری و پوست کودک، تماس مستقیم ایجاد نشود. پشم مرینو برای گرم نگه داشتن پاها در زمستان بسیار عالی است. اگر به چیزهای سنتی علاقه مند هستید اما میخواهید کمی چاشنی مد به آن بیفزایید، پوشیدن جوراب چهارخانه انتخابی عالی است. اگر برای حضور در یک مراسم رسمی مجبور هستید کفش خود را از پا درآورید، بهتر است جوراب مجلسی زیبا را جایگزین کفش خود کنید. پیدا کردن یک جفت جوراب واریس مناسب، یک مساله است ، اما این که آن جوراب داخل کفش چگونه است یا چه زمانی و برای چه فعالیتی، میتوان از آنها استفاده کرد مسئله دیگر.

گشادشدن رگهای خونی موجب میشود که خون گرمترِ مرکز بدن در سایر بخشهای بدن جریان پیدا کند و خنک شود. این همان جایی است که پاها اهمیت پیدا میکنند. این جورابهای خاص دارای کفی با استوپهای ژلهای جهت ایجاد اصطکاک با زیر انداز یوگا هستند و مناسب استفاده در باشگاه ها، منازل و محیطهای دارای کف سرامیک یا پارکت هستند. فروشگاه اینترنتی جوراب ساکش شاپ در جهت ارائه بهترین خدمات برای خرید انواع جورابها سعی کرده تا بهترینها را برای شما فراهم آورد. بهترین روش یادگیری انواع جنس نخها با لمس کردن و حس کردن آنها از نزدیک است و حتی نشان دادن عکس هم پاسخ گو نیست. مشخص شده است که تفاوت دمایی میان سطح پوست پاها و شکم، قویترین شاخصی است که احتمال سریعتر بهخوابرفتن فرد را نشان میدهد. اگر بدن بیشازحد سرد باشد، مغز واکنشی برعکس نشان میدهد؛ یعنی جریان خون به سطح بدن را محدود میکند و پدیده انقباض یا تنگشدگی عروق (vasoconstriction) رخ میدهد. پژوهشگران دریافتهاند که گرمکردن پاها پیش از خواب، با استفاده از پاشویه با آب گرم یا پوشیدن جوراب، موجب اتساع عروق یا وازودیلیشن میشود و این گشادشدگی عروق نیز موجب میشود درجهحرارت مرکزی بدن نسبت به زمانی که با پاهای سرد و بدون جوراب به رختخواب میرویم، سریعتر پایین بیاید.