خرید جوراب زنانه – قیمت انواع جوراب زنانه + مشخصات – زیرپوش ضدعرق تاپیک

بهترین ماده برای ساخت جوراب های ضد آمبولی نخ میکروفایبر مضاعف (۶۴ رشته) است. یک مدل جورابهای گشاد آن فاقد قسمت پایین مچ جوراب است و تنها ساق پا را میپوشاند. گاه خریدار جورابش را به دکان نعلبندی میبرد تا در قسمت پاشنه نعلی آهنی بکوبند. چرا که این قسمت ها در داخل کفش گرم خواهد شد خصوصا اگر کفش تان به گونه ای باشد که پا قادر به تنفس نباشد. هم چنین اگر در حال شستن جورابها با ماشین لباسشویی هستید، حتما به تنظیمات دستگاه نیز دقت کنید که متناسب با جنس جوراب باشد. هم چنین کمک میکنند تا جلوهی زیبایی به تیپتان بدهد. این جورابها برای استفاده با کفشهای اسپورت بسیار مناسبند، هم چنین جاهایی از پا که مورد نیاز است را پوشش میدهد. بعضی جورابهای اسپورت هستند که دارای صفحات تهویهی هوا هستند و یک نوع مادهی شیمیایی دارند که تعداد باکتریهای روی پا را کاهش میدهد. پوشیدن جورابهای کتان برای ماههای گرم سال بسیار مناسب است چرا که به دلیل تهویهی مناسب و گردش هوا پا را خنک نگه میدارد. جوراب بدون دید: این نوع از جوراب هم استفاده زنانه دارد و هم مردانه، طراحی جوراب بدون دید به صورتی است که بسیار کوتاه بوده و پایینتر از مچ پا قرار میگیرد.

به جای نپوشیدن جوراب با کفشهای کتانی، کالج، لوفر و آکسفورد بهتر است که از جورابهای بدون دید استفاده کنید. برای کفشهای کالج و لوفر از جورابهای بدون دید استفاده کنید. جوراب کالج بیشتر برای کفش های کالج استفاده می شود. اگر از کفش های کالج یا لوفر استفاده می کنید حتما پاپوش بپوشید. بسته به اینکه اگر شما برای اتفاقی عادی، نیمه رسمی یا رسمی لباس پوشیدید، جوراب شما باید با بقیهی لباستان تناسب داشته باشد. مگر اینکه پزشک چیز دیگری گفته باشد و به دلیل یکسری مشکلات مجبور به پوشیدن جوراب های فشاری شوید. آنها نگهبانان کفش و پاهای شما هستند و یک فاکتور مهم و سبک هستند برای اینکه هر زمان که خواستید بتوانید به استایلتان ریزه کاریهای خاصی اضافه کنید. هر چند پوشیدن جورابهای با رنگهای خاص و امتحان آنها نیز میتواند هیجان انگیز باشد. اما خیلی از افراد با پوشیدن جورابهای رنگارنگ و متفاوت احساس خوبی ندارند. حتی به گونهای که میخواهند برای خرید جورابهای رنگارنگ از سایتها و نمایندگیها اشتراک ماهانه بگیرند. متخصصان و کارشناسان مربوطه هشدار دادهاند که نشستن در هواپیما یا ماشین به مدت 4 ساعت یا بیشتر میتواند خطر لخته شدن خون (ترومبوز ورید عمقی) را به میزان قابلتوجهی افزایش دهد.

اگر شغل شما اقتضا میکند که تمام روز را پشت میز بنشینید، عضلات پشت ساق پایتان به هیچ وجه کار نمیکنند، این میتواند باعث جمع شدن خون در پایین پاها شود. جوراب ضخیم یا نازک واریس مانند هر پارچه دیگری اگر با دست شسته شود عمر بیشتری خواهد داشت. هر روز فاصله جوانان را با ازدواج بیشتر میکند. با افزایش محبوبیت جورابهای طرح دار و خاص، یک سوال که اغلب مطرح میشود نحوه پوشیدن آنهاست. جنس اولیه این جوراب ها که یونانی ها به پا می نمودند، از موی حیوانات بافته می شد. تیزی نوک ناخن ها باعث سوراخ شدن جوراب می شود. جورابهای کرو یا خدمهای که ساق سه ربع دارند، در انواع ساده و چندلایه هستند و میتوانند باعث راحتی پاها درون چکمهها شوند. پاها کاری مشابه با عملکرد قلب انسان انجام می دهند و این قلب دوم از ساق پا تا پاشنه پا را در برمی گیرد. در روزهای بارانی که چکمههای لاستیکی میپوشیم، گرمی، راحتی و خشکی پاها بسیار مهم است. انتخاب کفش مناسب برای پایی که عرق کردن بالایی دارد بسیار مهم است. برای مهمانیهای نیمه رسمی کاری، دوستانه و یا خانوادگی هنوز هم میتوانید جورابهای رنگی انتخاب کنید.

چه زمانی باید از پوشیدن جورابهای رنگی خودداری کنید؟ در انتخاب رنگهای جیغ آگاهانه عمل کنید. پس در نظر داشته باشید که در هنگام انتخاب و خرید یک جوراب زنانه مناسب حتماً به این ویژگی هم توجه نمایید. لباس انتخاب میکنید، به تخیلتان اجازه بدهید که آزادانه عمل کند. آنندراج، محمد پادشاه، به کوشش محمد دبیرسیاقی، تهران، 1363 ش؛ احمدپناهی سمنانی، محمد، آداب و رسوم مردم سمنان، تهران، 1374 ش؛ اُرسل، ارنست، سفرنامه، ترجمۀ علیاصغر سعیدی، تهران، 1353 ش؛ همو، سفرنامۀ قفقاز و ایران، ترجمۀ علیاصغر سعیدی، تهران، 1382 ش؛ اطیابی، اعظم، «بررسی بخشی از خردهفرهنگ بازاریان»، فرهنگ مردم، تهران، 1386 ش، شم 21-22؛ اعظم واقفی، حسین، میراث فرهنگی نطنز، تهران، 1374 ش؛ افندی بایزیدی، محمود، آداب و رسوم کردان، به کوشش الکساندر ژابا، ترجمۀ عزیز محمدپور داشبندی، تهران، 1369 ش؛ امیدی، ناهید، دیده و دل و دست، مشهد، 1382 ش؛ انجوی شیرازی، ابوالقاسم، جشنها و آداب و معتقدات زمستان، تهران، 1352 ش؛ ایازی، برهان، آیینۀ سنندج، تهران، 1371 ش؛ بازن، مارسل و دیگران، گیلان و آذربایجان شرقی، ترجمۀ مظفرامین فرشچیان، تهران، 1365 ش؛ برهان قاطع؛ بقیعی، غلامحسین، مشاغل قدیم، مشهد، 1384 ش؛ پایندۀ لنگرودی، محمود، آیینها و باورداشتهای گیل و دیلم، تهران، 1355 ش؛ پرتوی آملی، مهدی، فرهنگ عوام آمل، تهران، 1358 ش؛ پناهی، عباس، دهستان جنت رودبار رامسر، قم، 1389 ش؛ پورکریم، هوشنگ، الاشت، تهران، وزارت فرهنگ و هنر؛ جانباللٰهی، محمدسعید، چهل گفتار در مردمشناسی میبد، تهران، 1385 ش، دفتر دوم و سوم؛ جعفری دوآبسری، محمدعلی، فرهنگ عامۀ رودبار، رشت، 1388 ش؛ جهانگیری، علیاصغر، کندلوس، تهران، 1367 ش؛ جهانی برزکی، زهرا، برزک، نگین کوهستان، کاشان، 1385 ش؛ حاج سیاح، محمدعلی، خاطرات، به کوشش حمید سیاح و سیفالله گلکار، تهران، 1356 ش؛ حاج سید جوادی، حسن، «صنایع دستی گیلان»، کتاب گیلان، به کوشش ابراهیم اصلاح عربانی، تهران، 1374 ش، ج 3؛ حبیش تفلیسی، کامل التعبیر، تهران، 1326 ش؛ حدود العالم، به کوشش منوچهر ستوده، تهران، 1340 ش؛ حمیدی، علیاکبر، مردمنگاری الموت، تهران، 1384 ش؛ خسروی، عبدالعلی، فرهنگ بختیاری، تهران، 1368 ش؛ خلج، حسین، «آیین زناشویی در آینهورزان»، فرهنگ عامه، به کوشش صادقکیا، تهران، 1341 ش، شم 2؛ خلعتبری لیماکی، مصطفى، فرهنگ مردم تنکابن، تهران، 1387 ش؛ دانای علمی، جهانگیر، فرهنگ عامۀ مردم تنکابن، تهران، 1389 ش؛ ذکاء، یحیى، لباس زنان ایران، تهران، 1336 ش؛ ذوالفقاری، حسن، فرهنگ بزرگ ضربالمثلهای فارسی، تهران، 1388 ش؛ رابینو، ی.